Sommarläger på Vässarö

3 december, 2023 av David Adlhoch

Här kan ni ladda ner lägerbrev 2, packlista och häsodeklaration:

Lagerbrev-2–1-

Packlista-Vassaro-2024

Halsodeklaration-ny-version-24

Notera att anmälan måste vara inne senast 10/3 och anmälningsavgiften på 500 Skr skall vara inbetald senast 12/3.

Anmälningslänken hittar ni här:

Hälsodeklarationen skickas till respektive avdelningsledare samt en kopia till annika.wallin@vikjso.scout.se .

Samtliga deltagare på lägret behöver skicka in en hälsodeklaration – om sådan saknas kommer scouten nekas att följa med på lägret.

Notera att denna hälsodeklaration är för scoutens säkerhet. Efter lägret kommer hälsodeklarationerna förstöras på ett säkert sätt. Då vi kommer ha sjukvårdare med på lägret (för enklare sjukvård) kommer även dessa hälsodeklarationer delas med ansvarig för sjukvården.

Om ni har några frågor eller funderingar kring lägret är ni välkomna att kontakta: patrik@bjorkman.cc